Åpen forelesning

Artist Talk med Ingrid Liavaag

11.9.24

Velkommen til Artist Talk på Oslo Fotokunstskole onsdag 11. september kl. 12:45 med Ingrid Liavaag.

Hvor

Oslo fotokunstskole

Når

Inngang

Vernissage

, KL

Ingrid Liavaag er en tverrfaglig kunstner som arbeider innen film, billedkunst og scenekunst. I tillegg til å lage auteur-drevne filmer, kombinerer arbeidet hennes ofte video med andre medier, blant annen metodikker fra teatertradisjonen. Liavaag utfordrer grensene mellom det iscenesatte og det virkelige, det private og det offentlige og relasjoner er tilbakevendende temaer i hennes arbeid.

Hun er utdannet ved École Jacques Lecoq i Paris og ved Kunsthøgskolen i Oslo. Hennes arbeid har vunnet Filmkritikerprisen ve Kortfilmfestivalen i Grimstad, film og video-arbeidene hennes har blitt vist på Høstutstillingen og er en del av Tangen samlingen gjennom Sørlandets Kunstmuseum. Ingrid er også medgrunnlegger av kunstfilmkollektivet Peggy Høy.

På onsdagsforlesningen kommer hun til å presentere nye og gamle verk og snakke om gleden og utfordringen med å jobbe i hybride formater.

Meld deg på dette arrangementet

Kr

Heading

Betales med Vipps til 551031.
Takk!
Vipps Kr
til 551031
Du har meldt deg på:

Hvor

Når

Heading

Noe gikk galt. Vennligst prøv igjen.